La Società Filologica Friulana promuove la pubblicazione di Ólmis, il diario bilingue in friulano e italiano che accompagna gli allievi delle scuole friulane lungo tutto l’anno scolastico.
Questo diario è una delle più belle realtà della scuola friulana e costituisce una buona pratica a livello nazionale nel campo degli strumenti per la didattica delle e nelle lingue regionali.
Uno strumento che si segnala in particolare per la continuità di pubblicazione e per la sua capillare diffusione: fin dall’anno scolastico 1995-1996, infatti, questo diario viene realizzato e distribuito gratuitamente in tutte le scuole del Friuli che ne fanno richiesta.
Dalla prima edizione sono state pubblicate e distribuite oltre 400 mila copie!
lI diario scolastico Ólmis da sempre è vicino alle peculiarità del Friuli con argomenti di lingua, cultura e tradizione: è infatti un diari torzeon par cognossisi e fâsi cognossi, realizzato anche con la collaborazione delle scuole friulane.
La realizzazione del diario è attualmente curata da Magda e Vittorina Carlon, Adriana Cesselli, Pierino Donada e Odorico Serena.
___
La Societât Filologjiche Furlane e promôf la publicazion di Ólmis, il diari bilengâl par furlan e talian che al acompagne i arlêfs da lis scuelis furlanis vie par dut l’an scolastic. Chest diari al è une da lis plui bielis realtâts da la scuele furlane e al costituìs une buine pratiche a nivel nazionâl tal cjamp dai struments par la didatiche da lis e tes lenghis regjonâls. Un strument che si segnale in particolâr par la continuitât di publicazion e par la sô difusion capilâr: fin dal an scolastic 1995-1996, in fat, chest diari al ven realizât e distribuît a gratis in dutis lis scuelis dal Friûl che lu domandin. Da la prime edizion incà a son stadis publicadis e distribuidis passe 400 mil copiis!
Il diari scolastic Ólmis al è dongje di simpri a lis peculiaritâts dal Friûl cun argoments di lenghe, culture e tradizion: al è in efiet un diari torzeon par cognossisi e fâsi cognossi, realizât ancje cu la colaborazion da lis scuelis furlanis.
La realizazion dal diari e je par cure di Magda e Vittorina Carlon, Adriana Cesselli, Pierino Donada e Odorico Serena.