Pubblicazione

Olmis 2024/2025

Allegati
Scheda bibliografica
Olmis : diari torzèon par cognossisi e fâsi cognossi = diario viaggiante per conoscerci e farci conoscere / [redazione a cura di Marta Pascolini, Magda Carlon, Vittorina Carlon, Adriana Cesselli, Pierino Donada, Odorico Serena] ; illustrazioni di Paolo Francescutto, Annalisa Juri, Aretha Battistutta, Silvia Pignat, Guido Benedetto, Federica Pagnucco, Anna Antonutti, Sara Nascimben, Alessandra Rossitti, Paolo Cossi, Corrado Besa; . - A. 1, n. 1 (1995)-. - Udine : Societât filologjche furlane, 2024-. - v. : ill. ; 22 cm
Abstract

Ason trente agns che il diari Ólmis al compagne i nestris fruts sui trois de vite, une vite fate di esperiencis e di sorpresis, di amîs e di valôrs.

Al è un diari “torzeon”, come che nus dîs il titul, un diari che i plâs di lâ ator pal Friûl e pe sô storie, un diari curiôs, un barcon viert sui mil e mil moments ch’a componin la nestre realtât.

Come ogni an l’Ólmis nus presente cualchi aspiet particolâr dal mont, dal ambient là ch’o sin a stâ, da lis tradizions che nus lein ae nestre tiere. E propit lis tradizions popolârs a fasin di corone al diari, contant di aspiets particolârs dai ûs ancjemò praticâts tra Dimpeç e Concuardie, tra Udin e Pordenon, tra Claut e Çurçuvint.

La cineprese di Olivia Averso Pellis, che nus à lassât un tesaur di filmâts zirâts in Friûl te prime metât dai agns Setante dal Nûfcent, e je li a testemoneâ il percors di ricercje suntune ereditât culturâl che di une gjenerazion a chê altre e je destinade a gambiâ.

I tescj des diviersis tradizions a son curâts di Marta Pascolini.

Destinatari
bambini 8-12 anni
Lingua
friulano; italiano
Grafia ufficiale
Articoli