Pubblicazione

Giandomenico sogna

Scheda bibliografica

Resto:= Il sium di Zuandomeni = Giandomenicos Traum = Giandomenico’s Dream / [racconto di] Giovanna Zordan ; [illustrazioni di] Barbara Jelenkovic. – Udine : Società Filologica Friulana, 2025. – 1 volume : ill. ; 30 cm.
Anno edizione:2025
ISBN:978-88-7636-413-3
Prezzo:€ 15,00
Prezzo Soci SFF:€ 10,50

 

Contenuto:
La pubblicazione ci riporta nella Udine del Settecento, dove due grandi artisti come Giambattista e Giandomenico Tiepolo furono chiamati ad impreziosire palazzi e luoghi di culto con i loro interventi pittorici. Nel racconto Giandomenico è ancora un bambino e sogna di diventare un grande artista, proprio come suo padre, che lo accompagna in viaggio a Udine in visita ai luoghi dove ha lasciato la sua inconfondibile arte: il duomo, palazzo Patriarcale, palazzo Caiselli… Giandomenico ancora non sa che da grande proprio qui dipingerà insieme con suo padre dando avvio ad una nuova epoca pittorica: Il suo sogno diventerà realtà!


 
Cuntun grant salt tal timp, il libri nus torne a puartâ te Udin dal Sietcent, une citât li che i artiscj Zuan Batiste e Zuan Domeni Tiepolo, pari e fi, a lavorarin plui voltis par insiorâ cu lis lôr pituris palaçs e glesiis. Inte conte, Zuan Domeni al è ancjemò frut e si insumie di deventâ un grant artist, propit come so pari. Intant che al è cun lui in viaç par Udin, al visite ducj i lûcs li che il grant pitôr al à lassât la olme de sô art: il domo, il palaç Patriarcjâl, palaç Caiselli… ma nol sa ancjemò che propit achì, cuant che al sarà grant, al piturarà insiemi cun so pari e il so sium al deventarà vêr!

Abstract
A son passâts tresinte agns di cuant che il grandiôs pitôr Zuanbatiste Tiepolo al à semenât i siei colôrs ator par Udin. Cu la vôs di Zuandomeni frut, il fi che al à lavorât cun lui a Udin, si svicinarìn aes sôs oparis intun viaç ae scuvierte de art, de storie e, soredut, di une citât.
Destinatari
bambini primarie
Lingua
friulano; inglese; italiano; sloveno; tedesco
Grafia ufficiale