CORS PAR INSEGNANTS
par cure di Fabiana Fusco e Gabriele Zanello
Intes metodichis didatichis plurâls pal svicinament a lis lenghis e a lis culturis si metin in vore ativitâts di insegnament-aprendiment
che a cjapin dentri intal stes moment diviersis varietâts linguistichis e culturâls. Propit par chest, metodichis di cheste fate a son
intaiadis par contescj multilengâi come chel dal Friûl Vignesie Julie.
Il cors, che al considere trê des cuatri metodichis che la evoluzion
de didatiche e à fat saltâ fûr tai ultins trente agns, al è indreçât ai insegnants di dutis lis dissiplinis, a chei che si interessin ae
formazion plurilengâl e interculturâl di chei che a imparin, ai docents in formazion iniziâl e in servizi, ai responsabii educatîfs, a dutis
lis personis che a lavorin te elaborazion dai curricula, dai programs scolastics e dai materiâi pal insegnament.
VINARS AI 27 DI OTUBAR • 14.30–17.30
Lis metodichis plurâls: une introduzion
EDITH COGNIGNI (Universitât di Macerata)
LUNIS AI 6 DI NOVEMBAR • ORE 15–18
L’éveil aux langues
PAOLA CELENTIN (Universitât di Verone)
MARTARS AI 14 DI NOVEMBAR • 15–18
La intercomprension tra lenghis similis
SANDRA GARBARINO (Universitât di Turin)
VINARS AI 24 DI NOVEMBAR • 15–18 [A DISTANCE]
La didatiche integrade des lenghis
ANNA MARIA CURCI (CARAP)
JOIBE AI 30 DI NOVEMBAR • 15 –17
La poesie tant che strade pe educazion plurilengâl
FRANCESCO INDRIGO (Grup Majakovskij)
ANNA MARIA CURCI (CARAP