Documento / Strumento

Tiere, la nestre cjase di amâ

Tipologia documento
Supporto
digitale
Persone
Miani Antonella (Referente di progetto); 
Classi coinvolte
4A e 4B
Classi destinatarie
Destinatari
bambini 9-10 anni
Anno scolastico
Argomenti

In continuità con il progetto di plesso della scuola primaria di Povoletto “Terra: la nostra casa da amare”, è stata scelta la filastrocca “Flôrs di simpri”, dato che contiene un messaggio importante sul rispetto ambientale. Con l’aiuto dell’insegnante Arianna Plazzotta la filastrocca è stata musicata. 

 

Flors di simpri

 

Jo o soi 'ne margarite 
e jo o soi un sclopon 
spietìn la primevere 
par fâ un biel zîr dal mont. 
Des monts a la planure 
tornade cence fums 
al mâr e a la lagune 
cui siei colôrs di sium. 
Ma fermile chê man 
che e vûl fruçâ la vite 
che e vûl studâ il soreli 
che e secje ducj i flôrs. 

Descrizione documento
  • Prime lezion “Sintìn e cjantìn”  
  • Seconde lezion “La Chironomie” 
  • Tierce lezion “Lis notis”
  • Cuarte lezion “Il timp e la durade” 
  • Cuinte lezion “Induvinei e zûcs”
  • Indovinelli
  • Ripasso valore delle note e delle pause 
  • Seste lezion “Verifiche finâl” 
  • Conclusions
Lingua
friulano; italiano
Grafia ufficiale