CONTIGNÛTS E ATIVITÂTS
1. Costruzion di une filastrocje/un test/ une poesie cul grup classe; corezion necessarie de bande de docente;
2. Definizion de melodie de bande de docente, condivision e inizi analisi de stesse cul grup classe;
a. Prime riproduzion de bande de docente
b. Scolte de bande dai fruts
c. Inizi piçule analisi orâl doprant une semplice schede
d. Riproduzion par imitazion di grup de prime strofe de cjançon
3. Leture ritmiche:
a. Cun esercizis ritmics di preparazion;
b. Cun esercizis su la melodie di classe;
c. Zûcs ritmics;
4. Leture melodiche:
a. Cun esercizis melodics di preparazion;
b. Cun esercizis su la melodie di classe;
c. Zûcs melodics;
NB: sedi la leture ritmiche che la leture melodiche si puedin alternâ a seconde di cemût che si viôt lavorâ i fruts.